11. Enerji Verimliliği Forum ve Fuarı 6-7 Ekim'de İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek

11. Enerji Verimliliği Forum ve Fuarı, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı ev sahipliğinde 6-7 Ekim 2025 tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek.

Enerji verimliliği; iklim değişikliğiyle mücadelede, enerji arz güvenliğinde ve sürdürülebilir kalkınmada kilit bir rol üstleniyor. Ekonomiye katkı sağlayan, üretimde rekabet gücünü artıran ve yaşam kalitesini yükselten bu alan, teknik bir konu olmanın ötesinde toplumsal bir sorumluluk ve iş birliği alanı olarak öne çıkıyor.

“Enerjimiz Verimli, Geleceğimiz Güvenli” temasıyla gerçekleştirilecek etkinlikte; kamu kurumları, özel sektör temsilcileri, üniversiteler, uzmanlar ve teknoloji sağlayıcıları bir araya gelecek. İyi uygulamalar, stratejik yaklaşımlar ve yenilikçi teknolojiler panellerde ve fuar alanında paylaşılacak.

Etkinliğe katılacak kuruluşlar, çözüm ve ürünlerini sergileyerek sektörle doğrudan temas kurma imkânı bulacak.

Detaylı bilgi ve kayıt için tıklayın.